Trollhättan

Idag har jag och Wilma varit på shopping tur i Trollhättan.
Till största del var det soldkydds shopping, trots att jag lyckadrs glöma att köpa solkräm, Samt inköp av cover up tapet och tapetklister.
 
Sedan blev det även lite välbehövligt och minre välbehövligt till mig ;)
Jag köpte nya leggings, nya jeans, en tunika och en skjorta som var på rea.

Till Wilma blev det två solhattar och en keps, vilket visade sig vara riktigt bra då wilma någon gång under rundan kastat bort sin fina keps från ullared (mamma blev lite ledsen där...)
Det blev även en UV dräkt, ett UV parasoll till vagnen, vagnkrokar, badleksaker(mest för att det saknas en till goodiebagsen till wilmas kalas)
Och sen unnade kag min bolltokiga prinsessa en ny boll samt en av de nya babblarna böckerna i kartong :)

Det kommer garanterat önskas de resterande två i födelsedagspresent ;)