Förberedelse!

Jag älskar förberedelser och förbereder oftast så mycket som det går innan olika högtider.
Jag köpte hem färdiga tårtbottnar för någon vecka sedan då dom var på extrapris, bara som backup ifall saker och ting skulle skita sig.
Men ju längre tiden gick ju latare blev jag och hade precis bestämt mig för att köra färdiga bottnar och skita i att baka egna. Men så idag så fick jag ett infall att jag måste ju bara prova det här receptet, då jag vat helt hundra på att det slulle vara mycker godare än försiga bottnar.
Och der blev ju som det blev...
Tre kakor senare och jag är redo för att göra egna tårtor från skratch!
Det fick bli tre stycken då dom inte reste sig så mycket som jag hade hoppats på så, en och en halv per tårta :)

Btw så har jag beställt en ny kamera :D
Måste ha något annat än min kassa mobil kamera till att dokumenrera kalaset och eftersom att min älskade rosa Nikon 1 gav upp pga att den fått ligga för länge så blev det en Nikon coolpix. Självklart i rosa! ;)