Wilmas julklappar!

Nu har jag äntligen fått hyffsat ordning här hemma och lyckats fota det mesta :)
Utöver det på bilderna har hon även fått en massa pengar från sin farmor och farfar, gammel morfmor och gammel morfar, gammel farmor samt gammel farfar. (Alla dessa på Kims sida av släkten)

Då börjar vi :)

Dessa har hon fått av mormor samt lite leksaker att ha hemma hos mormor.

En Newbie overall av gammmelmorfar och Gittan (min morfar)

Morfar slog på stort och Wilma fick både kläder, sängkläder, leksaker, mätsticka, barnvisor på cd samt framtida tanborstset.
Sedan fick hon ett set med leksaker som jag inte hann fota innan jag slet upp förpackningen, dessa skulle vara kvar hos morfar :)

Klänning, strumpbyxor och hårband av gammelmoster (min moster)♡


Leksaker, pusselmatta och tofflor av gammelfarmor och Rune  (min farmor)

Detta fick Wilmis av mamma och pappa ♡

Denna bedårande servis fick Wilma av sin faster :) 

En hoppgunga av gammelfarbror (min farbror)

Utöver pengar från farmoroch farfar fick Wilmis även en efterlängtad nattlampa och en käpphäst (?) För framtida bruk ;)
Samt en liten tomte! I Kims familj får alla barn en tomte varge år så när dom väl flyttar hemifrån har dom tillräckligt för att pynta sitt egna hem, himla fin tradition tycker jag :)

Sedan fick hon även en super rolig leksak samt lite material till sitt baby album som mamm pysslar med av sin farbror och hans flickvän+barn :)

Wilma tackar för alla fina julklappar och mamma och pappa är evigt tacksamma att Wilma får lov att ha så mycket underbar människor omkring sig ♡
Ni betyder så mycket!