Sjukling...

I drygt en och en halv vecka fick lillfisen vara frisk innan förkylningen kom på besök igen :(
Usch vilken natt vi har haft. Wilma har sovit hälften i mitt knä och hälften i liggdelen och jag har halvt sovit på soffan.
Hon är även inne i en period där hon vill vara när någon hela tiden. Så vakna4 hon räcker det med att hålla henne nära så somnar hon igen. Men det försvårar sov processen nu när hon är sjuk och inte kan ligga med oss i sängen. Det tar nästan en timme innan hon sovee såpass djupt att hon inte protesterar emot att närheten tas ifrån henne.
Jag fösökte med att ha henne i bärselen med tanken att sova sittandes i soffan med henne men der var inte tillsräckligt nära...

Idag skulle vi gått till bvc för vaccination men eftersom att hon är sjuk så hade det inte blivit något med det och så var hon trött och grinig så jag fick ringa och avboka.
Nu sovee lillan så jag tänkte passa på att sova lite jag med :)

 Hoppas att min älskling blir frisk snart igen ♡