Flytthjälp!

Idag har vi hjälp min farbror att flytta. Eller ja, kim har hjälp till i alla fall ;)
Han har köpt en super fin lägenhet i tuve. Gissa om jag vart sugen på att flytta in jag med!? 
Inglasad balkång, öppen planlösning och fönster från golv till tak samt världens mest praktiska badrum! Så fint!
Och så är det ju jag som valt alla tillval; luckor, golv, kakel mm ;)

Medans gubbarna körde första lasset var jag, Wilma och cooper hemma hos mamma.
Man kommer aldrig tomhänt där ifrån!
Fick med mig 10 burkar barnmat, två paket våtservetter och en söt Lasse Åberg tavla mm

Jag önskar verkligen att jag bodde närmare mamma och pappa så att Wilma kunde få träffa dom oftare  ♡

Sedan så kom min kusim förbi en sväng med sin dotter Leona så tjejerna fick busa lite, i den mån dom kunde såklart ;)