Nyhetsmorgon!

Jag och Wilma är, som alltid, uppe före tuppen. Wilma satt helt fascinerat och tittade på nyhetsmorgon med mamma.

Wilma blev dunder trött efter gårkvällens bad så det blev sängen redan halv sju.
Och mot alla odds så sov hon hela natten fram till halv sex imorse.
Hon sover nu alltså hela natten i sitt bedside crib utan att behöva somna med någon nära inpå.
Jag ligger visserligen i sängen en 15 cm ifrån men jag tror vestämt att vi kan plocka bort cribet från vår säng och sätta på ändan och snart kanske hon sover själv i sin spjälsäng i sitt alldeles egna rum.

Det komma allt något gott ur att sluta amma. Jag hade näst intill panik när jag tänkte på hur vi skulle få henne att sova utan vargn och utan bröst.
Men detta gick ju hur bra som helst!


Wilma tittar på nyhetsmorgon ;)