Gårdagen

Det blev nästan tre timmar på barnmottagningen och Wilma fick köra tre omgångar med luftrörsvidgande då hon hade lite pipljud när hon andades.
Wilma vart trött och grinig så varje gång hon fick på sig masken blev det bara värre och värre. Tillsist fick vi ta prover genom att köra ner en slang i näsan.
Jag tyckte så synd om henne, det värkte i själen av att behöva hålla fast henne medans hon grät hysteriskt :(
Mammas lilla hjärta ♡

Vi fick i alla fall utskrivet bricanyl och jag misstänker inte längre kikhosta.
Wilma smittar ALLTID mig när hon blir sjuk och jag har världens jobbigaste slemhosta. Jag kan ju ändå ta i lite när jag hostar och om hennes är i närheten av min så är det inte konstigt att hon hostar tills hon spyr!
Hoppas hon blir bättre snart och kan få vara frisk ett tag framöver :)