En sån dag!

Jag vart så nervös inför fotograferingen och Wilmas temperament så jag gick helt miste om att njuta av min lugna eftermiddag.
För från att vi åkte vart det allt annat än lugnt! 

Först fotografering. Sedan hem, ner med Wilma i vagnen och ut på promenad med cooper. Kim var tvungen att åka iväg en sväng så det blev till att mata pcg underhålla bebis medans man lagade mat. Äta, ta en cigg och så vidare till alingsås och storhandla.
Tillbaka strax efter 20. Packa upp varor, organisera om i kyl och frys, städa och plocka disk.
Lillfia har vaknat till två gånger, så två snabba extra nattningar.
Nu har jag betalt hälften av räkningarna och är nu redo för sängen.

Fotograferingen gick super bra, över förväntan. Linda som har studion är hur duktig som helst och super trevlig.
Det blev super bra!
Kommer bli riktigt svårr att välja bilder om två veckor.
Samtidigt som man önskaratt man vore miljonär så vet man med sig att man inte kan ha hur många bilder som helst när man ska ha fler barn. 
Så får nöja mig med en förstoring.
Det ingår ju en mindre bild också.
Och så kommer vi köpa digitala filer.
Dock inte höguåplösta så det kommer ju inte gå att framkalla försroringar på dom, men kanske några små!

Hon var så duktig, min lilla tjej! Och mamma fick vara med på några bilder med ;)


I väntan på avgång :)