WTF!?

Jahopp.... Idag hände det. Wilma vart lite grinig och enligt klocka var det varit matdags innan vi skulle ge us ut på promenad ned cooper men hon vägrade ta bröstet. 
Jag försökte trösta och lugna ner för att försöka igen men nix, inget bröst då heller!
Jag provade allt för att göra henne nöjd och det enda som funkade vara att gå om kring med henne hängandes på armen framåtvänd.
Varje gång jag satte mig eller skulle ändra position så blev hon arg så jag fortsatte gå omkring och plocka lite.
Helt plötsligt la jag märke till att armar och ben bara hängde helt slappt och POFF! Hon hade somnat.

Hon brukar aldrig sova så tidigt på morgon/förmiddag. Hon sov så tungt att jag till och med lyckades lägga ner henne i nästet och nu sover hon sedan en 40 minuter tillbaks och stackars Cooper väntar fortfarande på sin promenad :(
Det är sådana hör dagar som jag är glad att vi har trädgård så lillkillen i alla fall kan springa av sig och skvätta om han behöver. 
Vi får helt enkelt vänta en stund och se vad som händer och hoppas att vi snart kommer iväg på en promenad :)