Shopping!

Idag vart vi iväg till Alingsås för veckans storhandling. Det var första gången Wilma var med.
Vi provade att ha henne ensam i baksätet för att komma hur det kommer funka sedan när jag åker själv med henne. Och det gick förvånansvärt bra!
Hon var vaken och lugn hela vägen in, nyfiken i affären men somnade när vi kom till kassan och vaknade sedan en kvart hemifrån och vart förtvivlad höhö...
Efter en stund stannade vi och jag gick bak och pratade lite och klappade henne på kinden så somnade hon om :)

Det är så hemskt när dom små börjat gråta med tårar. Innan var det ju liksom bara skrik för oss men nu blir det mer verkligt att hon gråter och det känns i mammas hjärta varje gång...

Innan vi gick in på Ica sprang jag in en snabbis på lindex i jakt på koftor till Wilma. Känner att vi behöver något lite varmare att ta på nu när det börjar bli lite kyligare och på kvällen när det kan vara riktigt kallt. Man vill ju inte klä på henne allt för varmt. 

Jag brukar inte handla på lindex då jag tycker det är så ruskigt dyrt med de flesta barnkläderna men det kändes akut och jag har inte hittat något lämpligt på nätet så...
Det blev i alla fall en vit kofta (179kr) och en vit teddy-jacka med öron (149kr)

Så här ser dom ut;