Nervös!

Idag ska jag och Wilma gå på COS flrädrarutbildning som handlar om utveckling och barnets behov av trygghet.
Det är det första av 8 tillfällen och jag är
super nervös.
Jag vet inte riktigt hur det ska gå med Wilma då hon är inne i världens mammigaste period och käkar minst en gång i timmen om hon inte sover.
Och just den här veckan har sömnen varit så gott som bortblåst!

Och jag som fortfarande tycker att det är lite smått obehagligt att amma offentligt, speciellt med amningsnapp.
Jag får liksom för mig att folk dömer hur man gör...

Och sedan måste hon hela tiden blir sysselsatt och vill hoppa, stå och skumpa omkring på någons arm.
Har en känsla av att jag kommer missa hela utbildningen...

MEN jag får helt enkelt gå dit, ge det en chans och se hur det funkar. Och funkar det inte så gör det inte det och då får vi la stanna hemma nästa gång.

Jaja, nu ska jag försöka förbereda mig psykiskt inför det hela utan att stressa upp både hund och bebis ;)