Längtar!

Wilma och Kim sover och jag sitter ute och  njuter av en cigg och ett glas cola och längtar så jag blir tokig till näst nästa helg då jag ska till Ullared.
Åker med mamma och pappa :)
Det blir julklapps shopping till alla ungar(Wilma, Kims systers barn samt brors flickväns barn) jag älskar ju att köpa julklappar och presenter rent allmänt, att sedan få köpa leksaker är ju rena drömmen!
Sedan ska det shoppas annat som behövs och säkerligen en massa som inte behövs om jag känner mig själv rätt ;)
Men jag ska faktiskt försöka att inte köpa allt för mycket skit.
Mamma och pappa ska ju också köpa julklappar till Wilma så där får man avbockat lite saker på listan som behövs till henne också.
Åh! Jag älskar ullared, det är något av det bästa jag vet!
Helt klart årets höjdpunkt. Tur att det blir en 2-3 vändor om året ;)