Äntligen!

Idag är det gais vilket i sin tur betyder att jag får åka hem till Angered och hälsa på min älskade pappa.
Idag kommer även min mamma hem från Spanien. Vi har inte setts på tre veckor och inte pratat med varandra på nästan två!

Jag älskar mina föräldrar något så otroligt och pratar med båda varje dag och varje dag ifrån dom längtar jag tills nästa gång vi ses.
Det är det värsta med att bo här ute i sollebrunn, att jag inte kan träffa mamma och pappa så ofta som jag vill...

Men idag så! :D

Wilma sover som en Stockholm i vagnen efter morgonpromenaden och jag passade då på att sminka mig lite lätt för första gången på jag vet inte hur länge men kan säkert säga att det är sisådär tredje gången på nästan ett år haha

På bilden ser ni även en av mina nya amningstunikor som jag pratat om.
Visst är den fin!? Jag älskar färgerna, helt fantastisk! Passar alldeles utmärkt till både leggings, strumpbyxor eller ett par jeans ;)