Pyssel från ica

Idag när kim kom hem frpn jobbet så åkte jag bort till Ica för att fixa middag jag hann kort och gott ta mig in genom dörrarna när jag såg ett gäng stansar.
Jag har ju sett tidigare att dom haft lite pyssel grejer inne på Ica men inget som fångat mitt intresse men nu blev jag stående i säkert en kvart!
Dom hade allt möjligt, massa som jag behövde!

De senaste veckorna har jag känt mig fruktansvärt inspirerad och börjat blocka upp lite pyssel grejer från källaren. Jag har velat göra ett album till Wilma och kom över lite videos på youtube där dom gjorde mini albums som är ett scrapbook album från scratch.
Så nu har jag beställt hem en massa prylar för jag vet inte hur mycket.
Massa papper, dekorationer och verktyg.
Sedan har jag även plockat fram mina Project Life prylar och börjat greja med ett London album där jag ska ha bilder från alla mina london resor, än så länge tre men hoppas på fler :)

Gud vad jag längtar tills jag får hem allt så jag kan sätta igång!

Här är i alla fall det jag hittade på Ica.
Bla en hörn stans för knappt 25 kr, kostar annars nästan 200 kr på nätet :O