Föräldrargrupp

Idag var jag på föräldrargrupp, andra tillfället för gruppen och första för mig och Wilmis.
Första gången  var för tvp veckorr sedan men jag hade helt glömt av när det var, konstigt nog så fick jag för mig att kolla när det började samma dag som det ägde rum dock en halvtimme försent...

I alla fall så gick det bra och var faktiskt rött trevligt. Wilma satt och tjöta med en annan bebis som är någon månad äldre och som även är med på COS utbildningen som vi går på.
Det var så himla roligt att se hur dom kommunicerar med varandra.


Imorgon är det dags för vaccination då Wilma blir 3 månader på torsdag. Jag är så himla nervös så jag vet inte vad jag ska ta mig till. 
Jag vet ju att jag är hennes största trygghet men är rädd för att stressa upp mer än jag är till nytta...
Jaja, det måste ju göras!

Här kommer lite bilder på min trollunge som idag inviger en klänning i stl 62, mammas stora tjej ♡