En dag på ullared!

Då vart man äntligen hemma igen efter en dag pp ullared! Det har varit en lång dag. Jag började med att försova mig så kom inte iväg förrens tio över sex.
Åkte till angered och plockade upp pappa och mamma för att sedan åka vidare till ullared.

Väl framme vart det redan massor av folk och i butiken var det rent kaos!
Hälften av sakerna på min lista sket jag att ens titta på och en del glömde jag helt av. Det var en av de sämre besöken och att behöva springa på toa två gånger för att pumpa sig svettig i ett varmt bås gjorde inte saken bättre...
Fick i alla fall köpt en del, pappa var snäll och köpte lite grejer till Wilmis också :)

När vi var klara vart det kö in till gekås och på utsidan sprang vi på kims bror och hans tjej. Behöver jag säga att dom inte var speciellt taggade!? Höhö

Jag och mamma fyndade även varsitt par skor inne på skokanonen, 70% på ett par skinstövletter med nitar :D

Bilder på inköpen ska jag försöka att ordna i kväll men här kommer en bild på våra välfyllda vagnar :) 
Gissa vilken som är min? ;)