Bedside crib!

Redan innan Wilma föddes så var jag inne på att köpa ett bedside crib att haka fast på sängen men det blev aldrig av.

Men på senaste tiden har jag sovit fruktansvärt dåligt då vi alla ligger i en 180 säng där nestet, som ligger i mitten, tar ca 40 cm och vi delar på resten. Kanske inte så farligt tänker ni men när Wilma vaknar på natten och det är dags för mat blir det att vi liggammar tills vi båda somnar och då blir det väldigt trångt och så kan man inte ligga bekvämt alls.
Så för det mesta så vaknar jag  oftare än Wilma om nätterna.

Ett bedside crib kostar en del och om bara några månader är det tänkt att lillan ska börja sova i egen säng.
Men just nu är allt det där oväsentligt, det får kosta vad det vill för det blir lite av en investering. 
Om jag fortsätter att sova såhär illa så kommer jag att knäckas helt... så för att må bättre, för att kunna vara en så bra mamma som möjligt, en trevlig sambo och person rent allmänt krävs det drastiska handlingar!

Så igår kväll beställde jag och Kim hem ett bedside crib  från Baby Dan samt en madrass och ett spjälskydd, allt från Lekmer.se. Och tack vare en liten rabattkod gick hela kalaset på 2000 kr!

Nu får vi bara hoppas att det gör någon skillnad :)