Badrum!

Idag fick vi ett glädjande besked; imorgon kommer rörmokaren/elektrikern!
Han kommer för att installera det sista och sätta allt på plats. Så från och med imorgon så kommer jag äntligen kunna utföra mina behov på övervåningen, vilket jag inte gjort sedan vi var på visning på huset hahaha

Behöver jag säga att det kommer bli så hilma skönt!?
Så imorgon, om jag hinner, kommer ett nytt House Tour inlägg med bilder på vårt nya badrum :) det ända som ska göras nu är att vi ska byta fönstret i badrummet och få upp lister lite här och var ;) vilket även saknas i nästan hela huset... MEN der kommer bli så bra när allt är klart!

I helgen var ju jag och Wilma hemma hos pappa då vi skulle riva vår öppna spis för att installera en braskamin instället. Och när den väl är på plats så ska det läggas golv och klinkers i hallen samt tapetseras och sätta in skjut dörrar i garderoben i hallen. Och sen åter igen BARA lister överallt så är vår övervåning klar :D

Till sommaren ska vi även se till att bygga ny altan! Det här blir bra ser ni ;)