Kvälls pyssel

Detta är vad jag grejar med när jag får en stund över på kvällarna.
Ett gravid och baby album!
Det är lite av en kombination av project life och mini album fast då i 12"x12".
Har köpt ett så himla fint album från Kaisercrafts "Bundle of joy" som just nu är favorit kollektionen.

Än så länge har jag fått upp alla gravid bilder med tatum och vecka, bilder från BB samt bilder på Wilma fram till början av september. Samt lite kom-ihåg-lappar med tankar och händelser.
Jag har börjat beskära gravid bilder och leker nu lite med papper och färger men känner att jag måste köpa på mig lite nya post it lappar att sätta utan på för att ha bättre koll på allt.

Just ikväll laddar jag även upp bilder för framkallning vid sidan om.
Blev lite irriterad på mig själv då jag stansat ut lite baby fötter och upptäcker att alla är högerfötter. Hur tänkte jag där? Hahaha!

Jaja, lär nog stöta på en hel del motgångar under projektets gång ;)

Som ni ser har jag ockuperat hela köksbordet. Men även matsalsbordet är fyllt med diverse scrapbooking och pyssel grejer.
Behöver verkligen ett pysselrum ocg hat blivit lovad ett av förråden i källaren som jag hoppas att jag ska lyckas få ordning på snart.