En händelserik helg!

I torsdags eftermiddag åkta jag, cooper och Wilma ut till angered för att spendera helgen där.
Kim skulle lägga nytt golv i hallen och jag hade lovat pappa att köra honom till jobbet efter han varit hos läkaren på fredagen.
På fredag eftermiddag åkte jag och Wilma in till angered centrum, det blev första gången för Wilma, och kikade lite i affärer, köpte julklappar och räkor.
Sedan mötte vi upp pappa och tog en sväng in på ica. Där sprang vi på min mamma och pappa köpte en helt bedårande klänning till Wilma som hon ska ha på julafton :)

På lördagen vart det dags för ännu en premiär då vi tog bilen in till stora staden, Göteborg. 
Pappa fick köpt sig ett gäng skjortor trots att han bara skulle köpa EN till kvällens julbord och jag fick köpt de sista julklapparna.

Sedan vart det hem igen så pappa skulle hinna göra sig i ordning.
Jag lyckades övertala  min bror att komma över från mamma och käka pizza med mig samt ta ut coopet när Wilma somnat.
Strax före läggdags kom även min kusin över med sin lilla Leona som vuxit om vår lilla spinkis.
Fick även en kasse med blöjor och andra bebis prylar då hon beställt en blöjtårta av mig :)

Inatt var första natten på flera vecka som jag fick sova mer än två timmar på raken. Tror närmare bestämt att lillfisen sov hela 7 timmar, dock vart jag uppe några timmar längre.
Hon var nog helt slut efter en dag på stan ;)


Nu är vi alla hemma i alla fall och har precis vinkat av Kims föräldrar mm som vi haft över för lite adventsmys :)