"Semester" från verkligheten

Det blev några dagar ute i Angered hos pappa även denna vecka!
Har lämnat in min bil på lagning här och på lördag blir det 18 års kalas för minsting kusinen så det vart lika bra att stanna kvar tills lördag kväll.
Det är skönt med lite lugn och ro, slippa se allt renoverings kaos och komma undan från allt som måste göras ;)

Cooper är med här ute och är så himla glad för att få träffa "mommo" och "moffa" och självklart katt- brorsan Ozzy.
Misstänker dock att Ozzy vart gladast!
Han har varit så himla kelig på sista tiden! Har alltid känt att han inte riktigt vart så förtjust i mig, kan visserligen bero på att jag mestadels skällt på honom när han rivit halva mitt rum jämt när jag bodde hemma, men nu blir han jätte glad när jag kommer och ska vara med mig och gosa hela tiden :)
Synd bara att man får begränsa allt gos pga allergi...

Men men. 
Jag har varit så himla trött idag. Eller ja, till och från. Men det kommer liksom plötsligt, så känner man hur man blir helt slut i kroppen och huvudet utan minsta ansträngning. Lite jobbigt faktiskt.



Jag ska försöka blir bättre på det här med bloggandet och lägga upp mer bilder. Det blir lättare när vi fått liiiite ordning där hemma, tex fått in möbler i barnrumnet. Då blir det lättare att fota bebis grejer och så.