Sicken mardröm!?

Inatt hade jag en sådan mardröm som fick mig att vakna upp helt kallsvettig!

Vi var inne på förlossningen och efter många om och men kom vår älskade skatt. Det var med förfäran vi konstaterade den lilla tösen vi så länge väntat på var en pojke!
Det var inte könet i sig som var det hemska utan att i drömmen hade jag lagt alla våra pengar på ett barnrum och garderob i form av en ROSA dröm och vi hade nu inte ett öre kvar att köpa några nya kläder. 
Vår son skulle alltså vara tvungen att spendera sin första tid helt i rosa hahaha 

Hel knäppt, jag vet ;) men i drömmen så vart det helt förfärligt och vi visste inte vad vi skulle ta oss till. 

Nu har jag börjat fundera på om det kanske är så att det ligger en liten pojke där inne och inte en tjej.
Eller så kanske mina drömmar påverkas av min rädsla kring oförutsedda saker och brist på kontroll.
Jag vet ju själv att båda saker a hör till när man har barn men ja... Jag är la lite små knäpp antar jag :)