Babyshower!

Igår vankades det baby shower för min del :)
Det far min fina kusin och underbara mamma som anordnat det hela och på plats var mina närmaste vänner som jag träffar allt för sällan. Åh! Det var så himla fint och bra och helt underbart, en super dag helt enkelt!

Det serverades rosa champagne(alkoholfri såklart) och smörgås tårta samt mammas goda kycklingröra med mini baguette.
Sedan blev det tårta massa annat gott som min "super-mamma" bakat.
Det var en massa lekar, tävlingar och massa skratt! 
Och vi fick så himla mycket fint till lilltjejen. Jag är så glad och tacksam för allt, mest av allt för att ni alla var där. Det behövde jag verkligen!
Det var verkligen en av de bästa dagarna på länge för min del.

Det vart som en rosa dröm hemma hos mamma och det är synd att det inte riktigt gör sig rättvist på bild MEN jag ska självklart ändå slänga upp lite bilder  från dagen :)

Bilder på alla fina presenter kommer i ett senare inlägg ;)
















Tusen tack till Jessica, Johanna, Caroline, Sabina, Svea och Malin. Sedan får vi ju inte glömma lilla mamma ;) Ni är alla underbara!