Välkommen vecka 15!

Idag går jag in i vecka 15, dvs 14+0.
Illamåendet håller i sig och kräkningarna likaså. 
Jag känner mig stundvis aningen piggare men misstänker att mitt brukande av Postafen gör att tröttheten hållet i sig.


Igår var jag och älsklingen och skrev på kontrakt för ett hus. Så den 27 mars blir vi officiellt husägare :)
Känner mig så himla lycklig just nu.
Jag är så nära allt jag någonsin drömt om. Svensson liv; hus, bil, vovve och barn!

I torsdags var jag även på mitt andra besök hos barnmorskan. Det togs en massa prover och bokades in tid till det efterlängtade ultraljudet.
Så den 26 februari får vi veta vad det är för någon liten som ligger där inne. Eller ja, vilket kön den har i alla fall.
Ska blir skönt att få se så att allt är som det ska, förhoppningsvis.


Jaja! Nu måste jag kolla till min fiskgratäng som står i ugnen och gå ut en sväng med Cooper innan det är dags att bege sig till jobbet :)