Såhär ser mitt liv ut idag!

Jag är idag 22 år gammal och bor sedan en månad tillbaks numera på heltid tillsammans med min pojkvän Kim i vår gemensamma lägenhet i Alingsås. Lägenheten blev vår i början av December förra året och är en 3(2 1/2) på 78 kvm som ligger i ett gammalt hus mitt i centrum. Vår lägenhet är näst intill min dröm lägenhet. Den har en massa partier med snedtak, gamla fönsterkarmar och element och ett helt bedårande litet skafferi, bortsett från en del små brister så är det den perfekta lägenheten för oss och har även rum för utökning. 
 
Eftersom att jag jobbade på Volvo Lastvagnar ute i Tuve kändes det enklare om jag bodde kvar hos mina föräldrar tills jag lyckats får mitt körkort. Så det fick bli så att jag spenderade mina helger och lediga dagar här i Alingsås.
I slutet av Januari fick jag beskedet om att jag var en av många som pga arbetsbrist skulle få gå.
Så nu sitter jag här i min väldigt efterlängtade lägenhet.
 
Trots att min arbetslöshet inte direkt var det bästa tänkbara som kunde hända när vi precis landat på samma sida bland allt prat om barn så bestämde vi oss att det kanske var lika bra. Vi blir inte yngre, inte han i alla fall, och som läget ser ut i på arbetsmarknaden idag så är det inte lönt att vi ska gå och vänta tills även jag får ett fast jobb då termen "Fast jobb" knappt existerar längre.
Vi bestämde alltså att slå på stort! Jag söker självklar jobb för fulla muggar och pluggar teori som bara den och övningskör. Men om VI nu skulle bli gravida så har jag i alla fall gott om tid att fundera på vad jag vill göra med mitt liv rent arbetsmässigt. Ska jag plugga? Fortsätta ta jobb efter jobb som aldrig ger någon trygghet, varken för mig rent allmänt eller ekonomiskt? Eller följa mina drömmar om att starta eget företag?
 
Det ända jag vet just nu är att jag vill spendera resten av mitt liv med Kim, jag vill föda hans barn och ge dom allt jag kan för att visa att dom är allt jag någonsin drömt om!