Drömmer mig bort...

Nu sitter jag, som alltid den här tiden på året, och önskar att jag hade en liten bebis i magen...
Tänk så fantastiskt det hade varit!? Strosa omkring på stan och kika på bebiskläder utan att känna sig dum
Spana efter den perfekta barnvagnen, inreda barnkammaren och bara vara full av förväntan!

Men å andra sidan, tillbaks till verkligheten, så kunde det inte vart mer olägligt.
Jag spenderar fortfarande mina dagar åt pluggandet, fylld av stress inför studenten som närmar sig allt mer...
Jag bor ännu hemma och vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv.
Det ända som jag vet helt säkert... det är att jag vill bli mamma!
Det är det ända som varit säkert i mina drömmar sen jag var liten. Att bli mamma. Mitt kall i livet.

Känslan av att vara behövd och älskad.
Nyfikenheten som lockar om att skapa en ny individ, att uppfostra, stödja och finnas där för.
Jag vill ha ett barn. Jag vill ha flera barn. Jag vill bli mamma!