Värmeslag!

Okej, kanske inte värmeslag ordagrant men nästan! Det har varit så sjukt varmt idag så jag har inte vetat vart jag ska göra av varken mig själv eller wilma.
Wilma verkar dock uppskatta det fina vädret då det betyder att hon får spendera mer tid ute och upptäcka saker ;)

Idag har hon smakat på kottar och badat i sin lilla pool. Och så har hon varit och hälsat på farmor och farfar.

Igår var vi på loppmarknad. Det var roligt att komma iväg och göra något trots att det var så varmt.
Vi vann storvinst på lotteriet och jag fyndade tre barnböcker, en kruka, en statyett och en stor kista som jag ska måla vit :)
Allt detta plus två sjukt fula kepsar som kim prompt skulle ha gick på 80 kr, 40 för kistan och 40 för övrigt.

På eftermiddagen så bjöd vi in oss själva på grill middag hemma hos kims föräldrar och jag fick njuta av perfekt tillagad oxfilé ;)


Kim har varit så duktig under helgen ocg klippt gräs, rensat ogräs, satt dit en golvbit och fått upp lite lister.
Det går inte fort men det händer något för omväxlingens skull ;)

Jag har satt lite press på honom nu de senaste veckorna. Till wilmas födelsedag ska det vara klart, vi ska inte behöva skämmas när det kommer en massa folk!