1 årskalas och tand nr 6!

Idag var det äntligen dags för Valkyrias 1 årskalas! Tänk vad tiden går fort, när jag träffade valkyria första gången var hon drygt 3 månader gammal och fredags blev hon 1!

Det blev hemmagjord smörgåstårta och fika. Och Wilma fick öppna presenter då hennes intresse var större än Valkyrias ;)
Samma sak gällde lekandet av nya leksaker, wilma blev gladare än Kyra haha 

Vi hade super trevligt bortsätt från att wilma näst intill voltade och slog i huvudet. Och som pricken över iet så drämde hon huvudet i bordet när hon kom hem och ramladr ner på golvet.
Men hon klarade sig ;)
Båda olyckorna såg så jäkla roligare ut så jag kan inte annat än att skratta när jag tänker på det. Jag vet, jag är hemsk!
Men det var som hämtat ftån America's funniest homevideo!

Innan jag och wilma promenerade bort mot kalaset så upptäckte vi att den fjärde tanden i överkäken spruckit fram.
Så nu har vi en sextandad liten bebis här hemma :)