Ullared!

I går smet jag och pappa iväg på en trip till ullared.
Jag tyckte att det var så skönt då jag bara hade lite småt som behövdes och tänkte att då kan man ju titta i lugn och ro och kanske köpa något bara för att.
Jag menar, der gör ju inget om man nöjes shoppar för sisådär 2-3000 :)
Väl framme vid kassan... 5800kr! 
Whoaaa! Hahaha!
Ja, mitt hjärta tog ett litet skutt där.
Men jag fick köpt lite kläder till mig själv, lite kläder till kim och några plagg till wilma. Köpte regn/vint ställ sant ett par lite tunnare termobyxor till lillfia som jag egentligen tänkt köp i november men men.
Sen köpte jag bord och stolar från jabadabado som hon ska få i julklapp, bilrengörings prylar och ja... det skenade iväg lite.
Sedan gick jag in på skoboo och köpte två par skor till wilma. 
Små mini skor är ju bara såååå söta ;)
Ett par lila puma i stl 20 som hon kan ha innan det blir kallt om hon växer ut sina nike skor som är 19,5.
Samt ett par zebra höst/vinter  kängor från kavat i stö 21 som blir bra innan den riktiga kylan och slasket kommer :)