Blöjtårta mm

Nu har jag slängt ihop en blöjtårta till min kusin som ska ha barn i juli.
Jag bestämde tidigt på att köra på lila istället för rosa som det lätt blir till en flicka. Att jag sedan kom över ett limited edition vagnhänge med en enhörning fråm teddykomaniet gjorde ju saken ännu bättre, speciellt när kusinen i fråga är tokig i enhörningar ;)

När jag väl monterar tårtan, som pga allt innehåll blev lite skev, så upptäckte jag att jag inte hade något roligt i lila att dekorera med utöver banden som jag förövrigt klippte för korta...
Jag blev så himla irriterad och bitter att jag sket i allt liksom. Så den fick bli som den blev! Men jag hoppas att den blir uppskattad trots allt.
Det återstår att se på babyshowern den 18 :) det är ju ett tag kvar ;)


För den som undrar så innehåller tårtan, utöver blöjor, ett vagnhänge, anticolik flaska, 2 dregglisar, 2 bodys och 2 nappar :)
Sedan hade jag köpt sådana kedjor som Wilma hade men dom gick inte att få i så dom kommer vid sidan om ;)