2 - årskalas!

Igår vart vi iväg på 2 - årskalas för Wilmas lilla kusin. Gladarw tjej får man leta efter, nog älskade hon all uppmärksamhet och hon tindrade som en stjärna när alla ställde sig upp och sjöng för henne :)

Presenterna var uppskattade och wilma blev överlycklig när även kusinen nu hade en pusseömatta som man kunde demontera ;)

Igår upptäckte vi även att vänster framtand äntligen tittat fram lite smått och idag kan man se en liten liten tagg sticka fram från alla fyra framtänder i överkäken, dock får man inte känna efter om dom spruckit fram ordentligt.
Men en ivrig mamma tänker då ändå skriva in i wilmas bok att tänderna poppat upp ;)
Nu inväntar vi bara de två om sidan av de två nedre tänderna, som jag faktiskt trodde skulle komma först, ska titta fram!

Idag lägger jag jag all min lediga tid på att leta förvaringsmöbler på blocket :)
Då vi fick med oss en massa roliga och uppskattade leksaker från wilmas snälla faster så vart förvaringsbristen ett faktum!
Nog visste  vi att vi har allt för dålig förvaringsmöjligheter i wilmas rum men nu måste jag få tummen ur och lösa detta, helt innan wilmas födelsedags kalas så det annars kommer råda kaos om en enda leksak till kommer in! Och det lär det garanterat bli ett gäng av ;)