Wilmas "önslelista" del 1 - böcker

Idag blir vår lilla tjej hela 9 månader vilket innebär att bara 3 månader återstår till den stora dagen då det blir 1 års firande här hemma :)
 Jag har fått slå mig själv på fingrarna för att inte köpa allt som jag vill att Wilma ska ha för att det sk finnas lite att ta i när det närnar sig och folk börjar fråga vad hon önskar sig ;)

Så jag har sagt till kim att jag ska skriva en list så när någon frågar så får han säga ett eller flera alternativ och sedan bocka av så man inte säger samma till hela släkten hehe

Så nu ska jag i ett gäng  inlägg slänga upp lite som jag tänker/vet att hon kan komma att uppskatta ;)

Först ut är ett gäng ljusböcker som jag hade tänkt köpa på ullared men som helt plötsligt inte fanns :( Wilma har redan en och älskar den! Dessa finns billigast på ica.
Wilmis hade blivit överlycklig om hon fick en av dessa :D


Sedan så fybdade jag en så härlig bok på bokrean för några veckor sedan som hette "Vilma säger hurra" så fler "Vilma säger..." böcker är också önskade :)