Att vara ute i god tid...

Det är ju nästan tre månader kvar till Wilmas 1 års kalas.
Och jag är som vanligt ute i god tid för att hålla mig själv sysselsatt.
Idag kom ballongerna som jag beställt på wish, två stycken 100 pack!
Nej, jag behöver väl inte två hundra ballonger men jag ville absolut ha endast rosa och vita. Och att få dom i pärlemorskimrande var bara ett plus!
 Ett 100 pack kostade nästan lika mycket som ett 12 pack blandade fula ballonger så vad gör der om jag har 200?
Har jag tur håller dom till nästa år eller så får jag ge bort dom till någon behövande ;)

På tal om att vara ute i god tid!
Jag får väl erkänna att jag kommer få det svårt att hålla mig sysselsatt då jg redan kan checka av diverse dekorationer; ballonger, dukar, seepentiner, vimplar, bordsdekoration, talrikar, muggar, servetter och plast bestick mm. Allt i rosa såklart! ;)
Sedan har jag även inhandlat både goodiebags och innehåll samt lite bebis snacks.

Wilmas födelsedagspresenter är redan köpta och inslagna så det enda som återstår nu är allt i matväg vilket inte direkt går att fixa i förväg.
Men jag räknar ner, dag för dag :)