En dag kvar!

Nu är det endast en arbetsdag kvar att genomlida innan det är dags för det efterlängtade ultraljudet!
Imorgon går vi in i vecka 21 och jag kan fortfarande inte fatta att det är på riktigt.
Förhoppningsvis blir allt mer verkligt på torsdag.


I söndags vart jag iväg med pappa och Daniel till stan och köpte ett par mamma leggings på H&M.
Alla min leggings sitter åt så på magen vid resåren så det var skönt.
Sedan väntat jag spänt på nya byxor på jobbet då mina inte längre går att knäppa alls.
Har fått ha dom uppknäppta ett tag men nu är det fysiskt omöjligt att komma i närheten av att stängas.

Fick även besked om förlängning i fredags (då mitt kontrakt gick ut) så nu tänker jag inte bry mig alls ifall någon misstänker att jag är gravid. 
Skulle säga att det syns rätt så tydligt även i arbetskläder men ingen skulle någonsin våga fråga om dom skulle ha några misstankar..
Men nästa vecka så ska jag nog samla mod till mig och berätta för min nya chef på Volvo i alla fall.

Det var alles! 
Nu ska jag fixa mackor till jobbet och ta en snabbis med Cooper innan det är dags för sängen. God natt! :)