"Skor"

Idag tog jag och wilma en spontan trip in till alingsås och handlade. Behövde verkligen fylla upp frysen med kött samt införskaffa mer gröt åt wilma.
Jag skulle ju börja med havregrynsgröt då jag tycker att pulvergröten är så galet söt. Även om man köper den naturella utan socker så är der massa sockerarter ändå. Det är ju nästan lika mycket som i sylt!
Men wilma vägrar havtegrynsgröten... har provat med kanel och frukt men inget duger så jag får la bita mig i läppen och fortsätta med pulvergröten.

När vi ändå var inne på vimpeln så tog vi en sväng in på lindex för att kika på tossar eller mjuka skor.
Vill ha något på fötterna när vi är på lekplatsen eller någon annanstans och hon vill gå så hon slipper gå i strumplästen.
Vi tänkte avvakta med riktiga skor tills hon lärt sig gå.
Men jag hittade i alla fall dessa söta på rea för 75 kr så dom fick följa med hem :)