lunch och gå vagn!

Igår var jag och Wilma i alingsås för att hämta ut en studentpresent som jag beställt till min kusin på mitt gamla jobb.
Samtidigt så passade vi på att luncha med min gamla chef Ida :)
Och Wilma var så go! 
Något bord ifrån oss satt två tjejer och tjötade och skrattade och wilma var helt inne i detas konversation.
Och varje gång dom skrattade så skrattade hon, det såg så jäkla kul ut!

Väl hemma igen så spenderas tiden till att gå. Eller ja, köra omkring med gå vagnen :)
Wilma kör fram och tillbaks i hela huset, rätt över trösklar och hela köret. Hon bara går och går. Hon går även runt möbler och längs väggen med en jäkla fart!
Sedan så har vi börjat träna lite balans genom att jag bara håller i ena handen när hon går.
I början så gick hon MAX två steg innan hon svajade som en flagga ;)
Men nu går der faktiskt rätt så bra, om än lite vingligt men utan att ramla :)