Tidig morgon...

I dag var det tydligen morgon kvart över 5.
Jaja, upp och hoppa mamma!
Frukost, bus och en massa tjöt med tjejen som börjat använda sig av konsonanter; dada, baba, dä, bä och ga!
Vill inbilla mig att hon även slängde in ett tä under dagen ;)
Vi jobbar på med pa för att kanske lyckas med ett pappa snart.
Kände att mamma var lite mer avancerat för henne, i all fall just nu.

Hon är så söt min tjej hon har velat att jag ska lyfta upp henne hela dagen, när vi suttit vid bordet och lekt så vill hon upp för att fortsätta leka från mitt knä.
Och när kim kommit hem från jobbet så satt vi vid bordet och så skulle jag på toa men när jag var på väg ut såg hon helt förtvivlad ut och gjorde sitt "vill ha" ljud så jag gick tillbaks och frågde vad hon ville ha. Då sträckte hon upp armarna och ville följa med mig :) Mammas gullis ♡

 Och i lördags så lyckades hon ätligen ta sig framåt så nu ålar hon omkring här hemma, inte så långt än men nog händer det grejer allt! ;)