Babysim!

Igår var jag och Wilma iväg en sväng för att kolla på bilbarnstolar på överby samt för att införskaffa ett par badtrosor då Wilma börjar babysim på lördag :)

Det ska bli super kul då Wilma älskar vatten och även ska gå tillsammans med kompisen Valkyria :D
Dock kan jag inte förneka att jag drabbats av en släng bikiniångest.
Har aldrig känt mig bekväm i bikini pga min övervikt och nu, med en mage full av bristningar, känns det värre än någonsin...
MEN det är bara att bita ihop och fortsätta banka in i huvudet att jag faktiskt gör det för Wilmas skull och att hon inte bryr sig det minsta om hur jag ser ut i bikini!


Här är Wilmas nya badtrosor :) Dom rosa jag ville haft igentligen var slut så det fick bli dessa. Modellen är super då man kan dra åt både upptill och vid låten för att unvika eventuellt läckage ;)