Bloggande

Som ni märk så har jag försökt komma igång med bloggandet igen.
Dock kommer det inte längre komma upp några bilder på Wilma.
Kim känner att han inte vill att Wilma ska synas mer på nätet förens hon är stor nog att välja det själv och det får jag respektera.
Jag respekterar honom fullt ut men har mindre respekt för att andra ska lägga sig i eller försöker påverka hur vi väljer att göra med vårat barn.

Jag förstår hur han tänker och håller delvis med samtidigt som man självklart vill visa upp sin skatt för hel världen.
Jag hade lite svårt att tänka mig en blogg om livet som förälder utan bilder på Wilma och bestämde mig för att helt enkelt skita i allt.

Men nu det sista har jag känt att jag saknar att blogga, det är ju trots allt mitt enda nöje just nu.
Så jag får försöka blogga utan bilder på Wilma trots att hon är större delen av min vardag. Så ifall det blit lite tomt på bilder ibland så vet ni varför.
Men det finns ju annat kul man kan fota ;)