Trollhättan!

Igår vart det en road trip till Trollhättan med Wilma och svärmor.
Det för första shopping rundan med barnvagn och hela kitet!
Det hela gick oväntat bra.
Nog för att hon grät ett par gånger men hon var ovanligt lättröstad.
Sedan vette sjutton vad jag hade gjort om min kära svärmor inte varit med höhö.
Man märker verkligen att Wilma tycker om sin farmor och känner sig trygg med henne. Tror nästan att hon tycker bättre om farmor än pappa haha

Jag fick slå mig själv på fingrarna några gånger för att inte släppa fram min inte shopoholic. 
Men det blev ett par newbie byxor från KappAhl, hade 100kr bonuscheck så de kostade bara 29kr :)
Sedan köpte jag silikonsprej till vagnen, nya lampor till bilen samt gardiner och servetter på rusta.

När vi väl kom hem vart jag helt slut och vrålhungrig! Finns ju inte så mycket lchf vänligt to go så att säga.
Det blev hamburgare igen eftersom att det var smidigast.

Wilma sten slockna på kvälls promenaden och jag lyckades komma i säng innan tolv. Tummen upp!