Förändringar

Idag har vi  varit och "stor handlat" för omväxlingen skull blev det Ica i Trollhättan i stället för Alingsås.
Främst för att dom hade ett super erbjudande på blöjor, alla blöjor från Libero kostade 69kr till och med storpack med 88 st, max 2 per hushåll visserligen men det vart ju toppen ändå.
Ett 88 pack kostar ju 109kr annars!

Wilma har varit himla kinkig hela veckan. Vägrar att sova om dagarna...
Hon kan slumra till och sova kanske 10-15 minuter men inte mer, och så blir hon över trött mot eftermiddagen men vill inte sova förrens vid 21-22 tiden. Då somnar hon inför natten och sover fram till allt mellan 3-6 på morgonen.
Vilket i sig är super bra, att hon sover på natten.
Men det är krävande att ha henne vaken och i full gång hela dagen och se henne vara så trött, frustrerad och ledsen på eftermiddagen.

Hon har varit lättirriterad och kinkig på sista tiden och dreglat som en tok i kombination av konstant sugande/gnagande på händerna.
Börjar på allvar fundera på om det är tänder på g.
Lite tidigt kanske men jag fick min första tand bär jag var 1,5 månad och min lillebror bär han var 3 månader så helt omöjligt är det inte!
Sedan har hon gått från att knappt gråta något alls till att gråta för minsta lilla.
Och gåtet i sig har ändrat karaktär.
Nivåer det som om hon har det jätte jobbigt och nästan som om hon hade ont.
Och som pricken över i:et är det bara mamma som kan trösta så det tar ju på mina krafter när pappa inte duger...

Men men. Vi gör vårt nästa och hoppas att det blir bättre snart :)