Ullared...

...igen! Ja, idag har jag då varit i Ullared.
Det var en av poseidons två årliga bussresor som jag vanligtvis alltid åker på. Hade inte tänkt åka med egentligen med tanke på att jag var relativt nyligen.
Men eftersom att det var så galet mycket folk, slog besöksrekord, senast och det inte riktigt fick kolla på allt man tänkt sig så fick det bli så här.
Jag hade lite julklappar kvar att köpa samt julgrejer och så vart ju både mamma, pappa, farmor och min farbror med så det var kul med en liten family trip :)

Fick köpt en hel del bla en maaaassa pyssel (som om jag behövet det!?) Höhö
Jul inredning, godis och som sagt; julklappar. Det var typ det.

Veckans projekt får bli till att fota både inköp samt Wilmas garderob.
Sedan vill jag minnas att jag även lovade er en sneak peak i vårt nya badrum ;) det är visserligen inte helt klar men får la se till att snygga till det lite!