Baka, baka liten kaka :)

Idag har det varit fullt ös hela dagen eller ja, dagen har flytit på bra i alla fall!
Jag och Wilma har busat och gosat, varit ute på två promenader som resulterade i två lagom långa sovstunder. Vi hann med en sväng till affären för att inhandla sakande ingridienser till dagens bak.
Så med Wilma i selen blev det både kladdkaksmuffins och broccoli/bacon gratäng gjord!
Hann med lite kvalitetstid med cooper och bara mysa framför en bra bok.

När Kim kom hem vart det middag för alla fyra och sedan gav jag mig på att baka chokladsnittar och kolakakor :)
Anledningen till allt bakande är att gubben min fyller hela 28 år imorgon och då får man ju se till att ja något att bjuda på. Och i min familj är det sällan köpe fika utan här ska der bakas ;)

Men nu är allt klart och under sista satsen fick Wilma sig ett bad och jag tar just nu en cigg innan det blir dags för nattning :)