Besök från Hudik och en tur till Ullared!

I torsdags kom min vän Emelie hit från Hudiksvall för att stanna tills på måndag.
Vi hade planerat en Ullareds trip på fredagen tillsammans med min mamma.
Jag skulle köpa det sista inför bebis ankomst och Emelie som nu väntar sitt tredje barn fick shoppat till alla ungar ;)

Det blev faktiskt en himla bra dag! 
Det var hur lugnt som helst på Ullared, aldrig varit med om det tidigare vilket i sig var super då jag inte riktigt orkar med mitt stressande och kundvagnsrallyn som jag annars så gladeligen kör på.
Sedan bestämde sig solen för att lysa med sin närvaro för första gången på hela veckan, himla skönt!

Jag fick köpt allt jag behövde och lite till (som vanligt) så det var bra.
Sedan har vi ju även fått in alla möbler i bebbans rum och möblerat om lite.
Nu ska det bara upp lite hyllor, sänghimmel, gardiner och någon tavla så blir det nog bra ;)

Här är det mest bebis relaterade som inhandlades i fredags bortsett från lite tvättlappar, men kändes onödigt att fota :)



2 st skötbäddsöverdrag :)



Hårband! Ja, jag vet att det kanske är överdrivet men tycker att det är så himla gulligt. Sedan vette fan om det kommer att användas höhö



Ett minnes skåp/tavla. Hade ju en i svart men gav bort den då jag ångrade mig och ville ha en vit.
Och en tavla i mintgrönt :)



Sängmobil samt vagnhänge(?) i rosa och mint grönt som är de färger vi ska försöka hålla oss till i barnrummet.



Babyskydd med bas! Blev en Brio Primo :)