Amningskläder

Ja, det här med amningskläder... Behöver man verkligen det?
Innan tyckte jag att det räckte med amnings bh men fy vad begränsad man blir när det gäller kläder.
Så nu har jag kikat runt ett tag men större delen av utbudet av anningskläder består av linnen och t-shirts vilket även där begränsar om man nu inte är jätte slimmad och känner sig bekväm i ett par jeans och en tröja som slutar under magen.
Jag har letat som en galning efter klänningar och tunikor som funkar bra med eller utan leggings men det mesta kostar skjortan! Vill man verkligen lägga flera hunda kronor per plagg på kläder som man kanske bara använder ett tag? Nja, kanske inte.

Jag har nu iaf lyckats klicka hem två klänningar och en tunika som alla låg runt 300 kr vilket känns rätt okej.
Jag har nu fått hem den ena klänningen som jag tänkte visa.
Det är en midnattsblå långärmad klänning från märket LOVE MILK som jag beställt från graviditetskollen.nu



(Ursäkta för dåliga bilder men min mobilkamera håller på att ge sig...)