SÖTT hos H&M

Bortsätt från lite mer tuffa och leopard möstrade prylar så måste jag erkänna att jag är extremt svak för allt som är rosa.
Eller, svag och svag JAG ÄLSKAR ROSA!
Det är nog fler än jag som går och suktar efter rosa bebis prylar
som knappt kan vänta tills som får sätta tänderna i allt rosa och glittrigt fluff!?
Kanske önsakr man sig sisådär i hemlighet en liten tös BARA för att man ska få gå hem med alls puttinuttigt och rosa!?
Jag tycker ABSOLUT INTE att det är fel att känna sådär, att "smyg-önska" att den lilla blir en tös.
För jag tror ändå att det är en ren självklarhet att alla tycker att det allra viktigaste är att barnet är friskt, oavsett kön.
Så att "smyg-önska" lite sådär i hemliget är helt okej. Vissa drömmer om dagen dom får ge sin son
sin första bilbana och andra drömmer om dagen då man får förse sin dotter med hennes allra första docka.
 
Här kommer i alla fall ännu en mini-bomb av sockersöta prylar till babyrummet;
 
Ljusrosa och stjärntäckta sängkläder 149 :-
 
 
 
 
2-pack dra-på-lakan i rosa och vitt 149:-
 
 
 
 
Bländande förvaringskorgar i färgerna ROSA och SILVER 99:-/st