vem är jag?

Nu när ni har lästa denna enkla presentation av bloggen kanske ni undrar vem jag är!?
Jag heter Alexandra, är 19 år gammal och bor i Göteborg.
Jag är utbildad florist men för tillfället studerande på distans och ständigt arbetssökande.

Jag är sedan ett och ett halvt år tillbaks i ett förhållande med min underbara pojkvän Kim som är 5 år äldre än mig. Vi bor båda fortfarande hemma men planerar att flytta ihop inom en snar framtid.

Jag är en mycket kreativ person med skapandet i sig som största passion!
Som person är jag mycket känslosam och empatisk.
Det finns väldigt få saker/situationer som inte berör mig.
För mig betyder dom i min omgivning mer än allt annat, mer än mig själv.

Jag vill alltid hjälpa människor omkring mig, trots att vissa ibland utnyttjar och sviker
 så har jag fortfarande hopp om att det finns något gott i alla!

Jag kan ibland vara väldigt krävande då jag är extremt envis och känner ett behov av nästan ständig kontroll.
Jag är också en mycket nyfiken tös med en massa funderingar och frågor kring det mesta här i livet.
Som en hel del andra här i världen har jag otroligt starka åsikter inom vissa områden och följer för det mesta strikt mina egna principer.